УВАГА! Стандарти вашого закладу можуть відрізнятися. Ведучий має право зарахувати/ не зарахувати правильну відповідь, відповідно до стандартів вашого закладу.

У страві волосина. Гість покликав вас і скаржиться. Опишіть ваші наступні дії

  • Вибачтесь перед гостем.
  • Запитайте чи готовий він почекати, доки страва буде перероблена.
  • Заберіть страву зі стороннім предметом зі столу. У деяких закладах діє правило, не забирати страву на кухню, а залишити в полі зору гостя (на стейшені або підставному столику). Щоб гість не подумав, що ви просто прибрали волосину і повернули йому ту саму страву. Її забирають після того як винесуть гостю перероблену страву.
  • Попередьте кухаря і адміністратора.
  • Залежно від політики закладу: запропонуйте гостю комплімент, видаліть страву з рахунку.

Підказка № 108

error: Контент захищено! Контент защищен!