УВАГА! Стандарти вашого закладу можуть відрізнятися. Ведучий має право зарахувати/ не зарахувати правильну відповідь, відповідно до стандартів вашого закладу.

Гість просить пересунути його стіл до центру залу. Як ви йому відмовите?

Будь-яка ввічлива відмова в доброзичливому тоні буде вважатися правильною відповіддю. Жартівлива відмова, яка не ображає гостя завжди буде додатковою перевагою. Бажано спробувати вирішити проблему гостя.

Відмовляючи гостю, бажано не використовувати слів «ні», «не можна», «неможливо», «заборонено».

Наприклад,«Справа в тому, що у нас є затверджена планограмма залу і ми не можемо пересувати столи. Давайте, як тільки звільниться столик ближче до центру, я вас відразу пересаджу?».

«Я б із задоволенням, тільки керуючий (або власник) не дозволяє нам пересувати столи. Давайте, як тільки звільниться столик ближче до центру, я вас відразу пересаджу?».

«Боюся, що тоді ваш столик буде на проході і всі будуть постійно стикатися з ним. Це буде не комфортно і вам і співробітникам, і іншим гостям. Давайте, як тільки звільниться столик ближче до центру, я вас відразу пересаджу?».

Підказка № 115

error: Контент захищено! Контент защищен!