УВАГА! Стандарти вашого закладу можуть відрізнятися. Ведучий має право зарахувати/ не зарахувати правильну відповідь, відповідно до стандартів вашого закладу.

У гостя в тарілці залишився маленький шматочок стейка, але він стверджує, що стейк був пересмажений і вимагає прибрати його з рахунку. Що потрібно робити, щоб уникати подібних ситуацій в майбутньому?

Щоб запобігти виникненню подібних ситуацій, потрібно робити check back (дізнаватися у гостя, чи все добре зі стравою), після того як він тільки її скоштує (правило першої ложки).

Що стосується стейка, то краще за все просити гостя перевірити просмажування відразу, як тільки ви його винесете. Тому що м’ясо продовжує готуватися, навіть після того як його прибрали з вугілля (сковороди). Якщо гість їстиме не відразу, то просмажування через деякий час перейде в наступну ступінь.

В даному випадку вам, швидше за все, попався гість, який просто не хоче платити. Але ви не можете знати цього напевно і відмовивши йому, можна отримати нелояльного гостя і негативний відгук.

Підказка № 119