УВАГА! Стандарти вашого закладу можуть відрізнятися. Ведучий має право зарахувати/ не зарахувати правильну відповідь, відповідно до стандартів вашого закладу.
(!) В першу чергу, потрібно підійти до гостя, який відставив тарілку, оскільки це може бути сигналом того, що у нього виникли проблеми зі стравою

Пріоритети завжди розставляються в такому порядку:

  1. ВЗУСТРІТИ ГОСТЯ / ПОПРОЩАТИСЯ З ГОСТЕМ
  2. ПІДІЙТИ ДО ГОСТЯ
  3. РОЗРАХУВАТИ СТІЛ
  4. ПРИЙНЯТИ ЗАМОВЛЕННЯ
  5. ПРИБРАТИ ТА ЗАСЕРВІРУВАТИ СТІЛ
  6. ВИНЕСТИ СТРАВИ НА «СВІЙ» СТІЛ
  7. ВИНЕСТИ СТРАВИ НА «ЧУЖИЙ» СТІЛ
  8. ОБОВ’ЯЗКИ ПО ЗМІНІ
  9. ДОПОМОГА ВСІМ

 

Підказка № 128

error: Контент захищено! Контент защищен!