Представлення гостю – це важливий крок з наступних причин:

1. Скорочення психологічної дистанції. Щоб гість більше довіряв вам, уважніше ставився до ваших рекомендацій та пропозицій. Він стає лояльніше і терпиміше, якщо раптом під час обслуговування ви допустите якісь помилки.

2. Гість точно знає, хто його обслуговує. Це зручно і гостю, і команді. Завжди можна покликати свого офіціанта.

3. Офіціанти, які називають гостю своє ім’я заробляють більше чайових. Проводилось дослідження і статистичні дані однозначно свідчать про те, що офіціанти, які називаються гостю, заробляють більше чайових, ніж ті, які ігнорують цей стандарт. І це цілком зрозуміло, адже залишити якомусь незнайомому хлопцю або дівчині дрібні гроші на чай не так соромно, як хоч і трохи, але вже знайомому!

Підказка № 71

error: Контент захищено! Контент защищен!