УВАГА! Стандарти вашого закладу можуть відрізнятися. Ведучий має право зарахувати/ не зарахувати правильну відповідь, відповідно до стандартів вашого закладу.

Особливості обслуговування літніх людей:

  • Бути максимально уважним і ввічливим
  • Приділяти увагу, спілкуватися часто ці гості шукають спілкування
  • Проводжати до столика з тією ж швидкістю, з якою йдуть гості
  • Пропонувати допомогу в тому, щоб роздягнутися / одягнутися
  • Рекомендувати популярні страви («наші гості дуже люблять »)
  • Говоріть голосніше і чітко вимовляєте слова (гості можуть погано бачити або чути)
  • Обов’язково робіть акцент на складі страв і способах їх приготування.

Підказка № 86