УВАГА! Стандарти вашого закладу можуть відрізнятися. Ведучий має право зарахувати/ не зарахувати правильну відповідь, відповідно до стандартів вашого закладу.

Під час обслуговування є 7 моментів, коли доречно зробити гостю відповідну пропозицію за своєю ініціативою:

  1. Розповісти про сезонні пропозиції, новинки та акції коли ви подаєте меню.
  2. Запропонувати аперитиви, до того, як гість зробить основне замовлення
  3. Запропонувати доповнення до замовлення гостя, під час прийому основного замовлення.
  4. Запропонувати гостю повторити напій, який закінчується.
  5. Запропонувати гостю десерт.
  6. Запропонувати дижестив, каву/чай.
  7. Запропонувати страви, напої або мерч із собою.

Підказка № 88

error: Контент захищено! Контент защищен!