УВАГА! Стандарти вашого закладу можуть відрізнятися. Ведучий має право зарахувати/ не зарахувати правильну відповідь, відповідно до стандартів вашого закладу.

Як офіціант може вплинути на якість страв і напоїв, які отримає гість?

Офіціант це остання людина, яка може проконтролювати в якому стані страва або напій потрапить на стіл до гостя.

Забираючи замовлення з роздачі, переконайтеся, що з ним все добре:

  • Страва / напій оформлені правильно, краї тарілки / келиха чисті
  • Візуально порція здається повною
  • Немає очевидних ознак зіпсованості
  • У страві/ напої немає помітних сторонніх предметів
  • Страва/ напій відповідної температури

Якщо щось не в порядку:

  • повідомте адміністратора
  • вибачитеся перед гостем, з’ясуйте чи готовий він почекати?
  • ввічливо попросіть кухаря/ бармена виправити проблему або переробити замовлення.

Підказка № 89