УВАГА! Стандарти вашого закладу можуть відрізнятися. Ведучий має право зарахувати/ не зарахувати правильну відповідь, відповідно до стандартів вашого закладу. Дії, які потрібно робити, щоб знизити негатив гостя від довгого очікування замовлення:Попередити про час приготування страви.Завжди називати час очікування з запасом, додаючи до реального часу 3-5хвилин. Ніколи не називати час менше, ніж гість буде реально чекати!Запропонувати те, що буде готове швидше (закуска/ напій), поки він буде чекати на основне замовлення. Якщо замовлення затримується пригостити компліментом.Дотримуватися принципу «чим довше гість чекає, тим більше уваги йому приділяємо». Щоб у нього не створювалося відчуття, що про нього і його замовленні забули. Підказка № 94