УВАГА! Стандарти вашого закладу можуть відрізнятися. Ведучий має право зарахувати/ не зарахувати правильну відповідь, відповідно до стандартів вашого закладу.

Дії, які потрібно робити, щоб знизити негатив гостя від довгого очікування замовлення:

  1. Попередити про час приготування страви.
  2. Завжди називати час очікування з запасом, додаючи до реального часу 3-5хвилин. Ніколи не називати час менше, ніж гість буде реально чекати!
  3. Запропонувати те, що буде готове швидше (закуска/ напій), поки він буде чекати на основне замовлення. Якщо замовлення затримується пригостити компліментом.
  4. Дотримуватися принципу «чим довше гість чекає, тим більше уваги йому приділяємо». Щоб у нього не створювалося відчуття, що про нього і його замовленні забули.

Підказка № 94