УВАГА! Стандарти вашого закладу можуть відрізнятися. Ведучий має право зарахувати/ не зарахувати правильну відповідь, відповідно до стандартів вашого закладу.

Чотири умови, щоб уникнути нав’язливості:

  1. Пропонуйте вчасно. Використовуйте правильні моменти для пропозицій.
  2. Пропонуйте те, що дійсно доречно і зробить прийом їжі гостя ще краще, яскравіше, смачніше!
  3. Розповідайте про свою пропозицію красиво та емоційно, щоб гість дійсно захотів те, що ви йому пропонуєте.
  4. Сприймайте відмову позитивно! Від багатьох ваших пропозицій гості будуть відмовлятися це нормально. Не ображайтеся на них і ні в якому разі не виражайте невдоволення, щоб гість не відчував себе винуватим за те, що відмовляється від вашої пропозиції.

Підказка № 99